
آرام و بیصدا آمدی رد پایت را در قلبم گذاشتی برق نگاهت را در چشمانم کاشتی و صدایت را در گوشم کاش بودی و میدیدی تنهایی شبهایم را کاش میدیدی ظلمت قلبم را کاش میدیدی که هنوز به یاد دارم آن نگاه بیفروغت را دنیا بدون تو چه تیره و تار است xa0 فاطمه رحیم پور- گروه سنی د-مرکز فرهنگی تنکابن...
ادامه مطلب