آرام و بیصدا آمدی
رد پایت را در قلبم گذاشتی
برق نگاهت را در چشمانم کاشتی
و صدایت را در گوشم
کاش بودی و میدیدی تنهایی شبهایم را
کاش میدیدی ظلمت قلبم را
کاش میدیدی که هنوز به یاد دارم آن نگاه بیفروغت را
دنیا بدون تو چه تیره و تار است
فاطمه رحیم پور- گروه سنی د-مرکز فرهنگی تنکابن
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تنکابن...ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تنکابن دنبال میکنید
برچسب: دنیا بدون تو,دنيا بدون تو,دنیای بدون تو یعنی,جهان بدون تو,دنیا رو بدون تو نمیخوام,دنیای من بدون تو,بدون تودنیای من انگار تماشاگر نداشت,دنیا را گشتم بدون تو,بدون تو دنیا برام زندونه, نویسنده: بازدید: 136