
نزدیک تهران یک اتوبوس با یک سواری حرف می زد آن گوشه ی بلوار یک گل با یک قناری حرف می زد گنجشکها یک جشن زیبا با کامیونها می گرفتند در مترو دیدم یا کریم ها یک جشن زیبا می گرفتند من یک تریلی بوق بودم خوشحال در بین اتوبان بوقم صدای قار قار و باری که می بردم،کلاغان... تهران دوباره بود تهران اما بدون غصه و غم ای کاش شادی های این شهر می شد کمی هم سهم آدم ابوذر افشنگ...
ادامه مطلب
xa0 اثر مورد نظر به خط نستعلیق تحریری توسط یکی از اعضای فعال خوشنویسی مهدیس شفیعی نوشته شده . در این اثر قواعد اولیه خوشنویسی از جمله رعایت خط زمینه ، هماهنگی فاصله اتصالات xa0و قرار دادن کشیده در جای مناسب و از همه مهمتر زیبا نویسی کلمات مورد نظر مربی بوده که توسط عضو مبتدی و با دقت کاملا رعایت شده . xa0 xa0 مهدیس شفیعیxa0xa0 10 ساله...
ادامه مطلب