
روز پنجشنبه 96/5/5 در مرکز تنکابن جشنی به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر
همچنین ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت با تعداد 100 نفر از اعضا و والدین و مهمانهای ویژه ای
از مرکز نشتارود برگزار شد و اهم برنامه های این جشن عبارتند از :
تلاوت قرآن توسط یکی از اعضای نوجوان مرکز
همخوانی سرود ملی توسط اعضا و والدین
معرفی شخصیت حضرت معصومه (س)
بیان احادیثی از حضرت رضا (ع) و خواهر گرانقدرشان حضرت معصومه (س)
نقالی توسط یکی از نوجوان مرکز نشتارود
قصه گویی عضو نوجوان مرکز تنکابن
اجرای سرود کبوتر صحن حرم
و در پایان اعضا و والدین گرد سفره کرامت که با همت خودشان تهیه شده بود نشستند
و حسن ختام برنامه برش کیک تولد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) بود .







